Еліміз өркениетті елдер қатарына қосылу ниетінде қарыштап қадам басып жатқан тұста, білім жүйесіне де тың өзгерістер енуде. Осыған орай наурыздың 15-ші жұлдызында  Түркістан жоғарғы медицина колледжінің клиникалық пәндер әдіскері Бабаханова Гузаль Абдураимқызының ұйымдастыруымен  CLIL (Content and Language Integrated Learning) технологиясы бойынша онлаин түрінде  оқу –әдістемелік бірлестігі өтті. Бұл бірлестікте руеспубликаның 30-дан астам медициналық колледждері онлайн түрінде  қатысып, жоғары баға берді. Бұл оқыту CLIL (Content and Language Integrated Learning) технологиясы оқушы ана тілімен қатар ағылшын тілін  бірдей меңгеру арқылы өз қабілеттерін дамытып, коммуникациялық дағдыларды жетік меңгеруге мүмкіндік береді. 

Оқытудың бұл технологиясы — оқытуды ізгілендіру, өзін-өзі дамытып, тәрбиелей білетін, заман ағымына ілесе алатын кәсіби, білікті, жан-жақты жеке тұлға қалыптастыруды мақсат етеді. Оқушылардың кәсіби білім сапасын арттырумен бірге өз қабілетіне қарап, өзін-өзі дамыта отырып, өзіне сын көзбен қарауға мүмкіндік береді. Танымдық белсенділігін арттырып, шығармашылық қабілетін дамытады.

Жалпы CLIL әдісінің негізгі принциптерін анықтауда бес аспект белгіленді. Оның әрқайсысы оқушының жас ерекшелігіне, әлеуметтік-тілдік ортасына және CLIL әдісіне тереңдеу деңгейіне байланысты жүзеге асады.

  1. Мәдени аспект 
  2. Әлеуметтік аспект 
  3. Тілдік аспект 
  4. Пәндік аспект 
  5. Оқыту аспектісі 


        Осы әдісті тәжірибеде қолдану оның оң тұстарын айқындауға мүмкіндік берді. CLIL әдісінің ең негізгі оң тұстарының бірі екінші тілді меңгеруге оқушының талпынысы болып табылады. Бұдан басқа оқушы екінші тілде оқи отырып, оның мәдениетін тереңірек білуіне мүмкіндік алады. Пәнді оқи отырып, оқылып жатқан тақырыптарға сай терминдерді қайталау барысында, оларды өз ой пайымдауларында қолдана отырып, оқушының белгілі пән бойынша сөздік қорының молаятындығына көзім жетті. Тілдік дағдыны қалыптастырумен қатар CLIL әдісі мұғалімнен сабақтың өтілуіне байланысты жаңа тәсілді талап етеді.

        Мұғалім оқу материалын берерде, жұмысты ұйымдастырғанда түрлі формаларды қолдануы, оқушының шығармашылық және жеке іс-әрекетіне назар аударуы қажет. Бұл оқушының пәнді оқуына деген қызығушылығы мен ынтасын оятары сөзсіз.

       Мұғалім кәсіби даму мақсатын оқушылардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру негізінде ала отырып, топтық, жұптық жұмыстарды ұйымдастыру барысында әртүрлі формадағы тапсырмаларды дайындауды дағдыға айналдырады.

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…